متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی

متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی

متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی

متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی

ارتودنسی و لبخند زیبا نکته دوم

اگر مایل به انجام درمان ارتودنسی هستید توجه داشته باشید یک لبخند زیبا، یک شبه بدست نمی آید بلکه برای کسب و حفظ آن باید موارد مختلفی را بکار برد.
اولین چیزی که در مواجه با یک شخص متوجه آن می شویم لبخند طرف مقابل است.
در این مقاله به 10 اقدام که توسط متخصص ارتودنسی برای تقویت ظاهر دندان ها و برخورداری از یک لبخند زیبا پیشنهاد می شود اشاره شده است

دستکم دو بار در سال در حین ارتودنسی در صورت نیاز دندان های خود را جرم گیری کنید
توصیه متخصص ارتودنسی این است که در صورت نیاز جرم گیری دندان ها هر شش ماه به تقویت بهداشت دهان و برخورداری از یک لبخند زیبا کمک می کند.

تمیز کردن دندان نامرتب سخت می باشد احتمال ابتلا به بیماری پریودنتال افزایش می یابد.

ابتلا به بیماری پریودنتال بر طبق نظر دکتر ارتودنسی علاوه بر اینکه باعث التهاب جزئی لثه، عقب رفتن لثه و خونریزی می شود با عوارض بهداشتی مانند حمله قلبی، سکته مغزی، دیابت، چاقی ، تولد زود هنگام نوزاد و آپنه خواب (قطع موقت تنفس در حین خواب) نیز مرتبط است.
ارتودنسی ، هزینه ارتودنسی ، انواع ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی ، دکتر ارتودنسی ، مراحل ارتودنسی ، بهترین متخصص ارتودنسی ، لیست متخصصین ارتودنسی در تهران


ارتودنسی و لبخند زیبا نکته اول

 
اگر مایل به انجام درمان ارتودنسی هستید توجه داشته باشید یک لبخند زیبا، یک شبه بدست نمی آید بلکه برای کسب و حفظ آن باید موارد مختلفی را بکار برد.

اولین چیزی که در مواجه با یک شخص متوجه آن می شویم لبخند طرف مقابل است.

در این مقاله به 10 اقدام که توسط متخصص ارتودنسی برای تقویت ظاهر دندان ها و برخورداری از یک لبخند زیبا پیشنهاد می شود اشاره شده است.

استفاده روزانه از نخ دندان

با استفاده روزانه از نخ دندان می توان جرم ها را از میان دندان ها و زیر خط لثه که مسواک به آنها نمی رسد، پاک کرد پس در طی درمان ارتودنسی استفاده از نخ دندان الزامی است.

همچنین استفاده روزانه از نخ دندان به پیشگیری از پوسیدگی دندان و التهاب لثه کمک می کند.

دکتر ارتودنسی همیشه متذکر می شود زمانی که از نخ دندان استفاده نمی شود جرم ها در زیر خط لثه جمع شده باعث ابتلا به بیماری های پریودنتال (عفونت و التهاب لثه و استخوان اطراف دندان) می شود که نتیجه آن نابودی استخوان و از دست دادن دندان است.

استفاده صحیح از نخ دندان

برای استفاده صحیح از نخ دندان در طی درمان ارتودنسی باید این نخ را در میان دندان ها گذاشته و به آرامی بالا و پایین و زیر خط لثه کشید؛ این کار را باید دو تا سه بار انجام داداز دکتر ارتودنسی خود بخواهید طرز صحیح نخ کشیدن را به شما آموزش دهد.

اگر استفاده از نخ دندان باعث بروز خونریزی شد این موضوع احتمالا به دلیل بیماری لثه است. بر اثر استفاده روزانه از نخ دندان در طی درمان ارتودنسی ، خونریزی مرتبط با بیماری لثه معمولا بعد از حدود دو هفته از بین می رود.

اگر نمی توانید از نخ دندان استفاده کنید از یک دهان شویه مناسب استفاده کنید. هر چند از نظر متخصص ارتودنسی استفاده از دهان شویه بسیار راحتتر از نخ دندان است ولی هیچ وقت جای نخ دندان را نمی گیرد.



ارتودنسی ، هزینه ارتودنسی ، انواع ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی ، دکتر ارتودنسی ، مراحل ارتودنسی ، بهترین متخصص 
ارتودنسی ، لیست متخصصین ارتودنسی در تهران

.

ارتودنسی و سلامت دندان

اگر قصد مراجعه به متخصص ارتودنسی را جهت شروع درمان ارتودنسی را داریدسلامت دندان‌ها نقش بسیار زیادی در زیبا شدن لبخند شما و درمان ارتودنسی دارد. در ادامه با چند عامل مهم پوسیدگی و خراب شدن دندان‌ها آشنا می‌شوید
نوشیدنی های ورزشی:
در دهه اخیر، پس از متداول شدن نوشیدن نوشیدنی های ورزشی آمار پوسیدگی دندان ها افزایش یافته است اکثر نوشیدنی های ورزشی به شدت اسیدی هستند و نوشیدن دایمی آنها سبب تخریب مینای دندان می شودپس اگر در حال ارتودنسی هستید نوشابه کمتر بخورید 
آب های معدنی:
آب لوله کشی دارای مقادیر بالای فلوراید است، در حالی که میزان فلوراید اکثر آب های معدنی بطری شده به شدت پایین است و نوشیدن آنها تندرستی دهان و دندان را کاهش می دهند پس در ارتودنسی انجام فلورایدتراپی توصیه می شود.
دیابت:
ابتلا به دیابت مقاومت بدن در مقابل عفونت ها را کاهش می دهد. حتما قبل از ارتودنسی دکتر ارتودنسی خود را از این موضوع مطلع کنید مبتلایان به این بیماری، با مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و نظارت دایمی بر میزان قند خون می توانند از آسیب دیدن دندان ها و لثه های شان جلوگیری کنند. بنابراین شما را در خطر ابتلا به بیماری های لثه هستند. مسواک زدن، نخ دندان، و نظارت بر قند خون شما می تواند کمک کند.

ارتودنسی ، هزینه ارتودنسی ، انواع ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی ، دکتر ارتودنسی ، مراحل ارتودنسی ، بهترین متخصص 
ارتودنسی ، لیست متخصصین ارتودنسی در تهران

.

بهترین زمان ارتودنسی

بهترین زمان ارتودنسی قبل از بلوغ و زمانی است که آخرین دندان‌های دائمی در حال رویش هستند یعنی تا سن 15 الی 16 سالگی .بعضی درمان‌های ارتودنسی از سن افتادن دندان‌های شیری و بیرون آمدن دندان دائمی (تقریباً 4 سالگی) باید انجام شوند. بنابراین بهتر است کودک را نزد متخصص ارتودنسی ببریم تا اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت، شناخته و برطرف شود؛ البته محدودیت سنی برای ارتودنسی وجود ندارد. حتی افراد 50 یا 70 ساله ممکن است قبل از ایمپلنت نیاز به درمان ارتودنسی داشته باشند
ارتودنسی ، هزینه ارتودنسی ، انواع ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی ، دکتر ارتودنسی ، مراحل ارتودنسی ، بهترین متخصص ارتودنسی ، لیست متخصصین ارتودنسی در تهران.